Algemene garantieafhandeling

Onderstaande informatie geldt voor alle producten van de merken Leifheit, Soehnle, Rotho, Ballarini en Kaiser Backform:

Er is sprake van garantie, indien een product binnen de gestelde garantietermijn ten gevolge van een productiefout defect raakt. Garantie wordt afgehandeld door de winkel waar u het product gekocht heeft. Bewaar altijd de kassabon, want de kassabon is uw garantiebewijs. Indien deze niet in uw bezit is, komt u niet in aanmerking voor garantie.

Kijk bij veel gestelde vragen voor een mogelijk antwoord op uw vraag. Indien uw vraag hier niet bijstaat, kunt u het beste contact opnemen met onze consumentenservice.

 

Staat uw vraag of opmerking er niet bij, vul dan ons contactformulier in.

Contact
Vragen / opmerkingen / suggesties

Naam:*
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Telefoon:
Fax:
E-mail:*
Onderwerp:*
Vraag:*
Verificatie: